Babalar gibi toplantı yapmakta üstümüze yoktur. Toplantı dediğin saatlerce sürmeli zaten. Konuşulması gerekli konuları sonlara atarsın, tek cümlelik mevzuları önlere çeker, detaylı detaylı konuşursun. İşin ehli konuşmalı bir kere. Pazar-lamayı bilgi işlemdeki arkadaştan daha iyi kim bilebilir ki? Üstelik sen kendine pazar-lamacı diyen garip fikirli kız! Sen bir kere mülkiyelisin. Senden 20 yaş büyük alaylı adamlara, pazar-lama dersi mi vereceksin? Unutmazsan iyi olur; pazar-lama sana okulda öğrettikleri gibi değildir. Mal satmaktır aslolan! Sen kalkmış strateji, analiz, gelecek falan diyorsun. Bunlar sökmez sektörde. Hem sen müşteri ne ister, nasıldır bilir misin? Hayatında kaç müşteri görmüşsün ki? Evvela belirtmek gerekir ki, biz kitap ta okuduk, piyasada da süründük. Şimdi söyle bakalım, sen aikşikuyujuedh kitabını okudun mu? Yaaa, duymamışsın bile. Pazar-lamanın özüdür o kitap. Neyse, ben kendimi anlatmayayım. Kervan yolda düzülür, ayinesi iştir kişinin. Ee hadi. Çok işimiz var daha. Bakma öyle şaşkın şaşkın yüzüme. Ajda Pekkan sendromu var sanırım. Hahhahahah. İlahi beni güldürdün sabah sabah. Ama yine de ilginç fikirlerin var. “Şu rakiplere bi bakalım” dedin ya? iş var sen de. Tabi sen illa analiz edelim falan diyorsundur ama, gerek yok. Ben o adamların kanını bilirim. Sen bana sor ne lazımsa. Olacak bu iş. Çok iyi olacak. Hem bak sevdim seni.
Sen pazar-lamayı birde benden dinle!
31 Temmuz 20060
İlgili Yazılar
19 Ocak 20102
Elbet Bir Gün Buluşacağız
Bugün sensiz ikinci bir yıla girerken içim bir tuhaf. Bir gün ardından okuyamayacağını bildiğim bir yazı yazmak… Dayım yola çıktı dün. Gidişini kaldırmayacağını, hasretine dayanamayacağını b
Read More
19 Nisan 20080
Reklamda mantık aramak mantıklı mı? Sizce neden reklamlarda mantık hataları var?
Hepimiz biliriz ki, reklam dediğimiz şey, ilgi çekici, şaşırtıcı, özgün, en az bir kez kullanmaya yönlendirici, yaratıcı, ticari ve de inandırıcı olmak zorundadır. Öte yandan da reklamın hayal sattığı
Read More
Comment here