PazarlamaReklam

Biscolata reklamı ve düşündürdükleri

Senelerdir reklamlarda kadın figürü çok kullanılırken işe birazcık tersten bakan Dijital Sanatlar, bu konuda istediğini aldı denebilir. Zira son günlerde bu kadar konuşulan, yazılan başka bir reklam görmedim.

Erkekler “Aman bir şeye benzememiş reklam. Zaten oynayanlar sahte gibi!” tarzda kıskançlığın baskın olduğu yorumlarda bulunurken, kadınların reklamı çok beğenmesi ve bu beğeni üzerine “Biscolata almak farz oldu”  yorumları yapmaları reklamı gündemimize oturttu.

Yönetmen Michel Meyer’ın da çok iyi iş çıkarttığını eklemek gerekir. Buradaki tek sorun Biscolata’nın hedef kitlesini sadece kadınlar hem de yetişkin kadınlar olarak belirlemiş olması bence. Tutku ile aynı kategorideki bu atıştırmalık bilinirlik anlamında iyi yol kat etti. Bakalım Şölen’e satış olarak yansımalar nasıl olacak?

Ben bu girişi yaptıktan sonra birçok kişi reklamın çalıntı olduğunu konuşmaya başladı. Çalıntı olduğu iddia edilen reklama bakılırsa fazlaca (!) etkilenilmiş demek mümkün.

Comment here