Arzum’dan, Kesik Başlı Kadınlara!

Uzun bir aradan sonra tekrar bloguma yazı eklemek için klavyeye dokunuyorum. Uzun bir ara oldu. Neden yazı yazmadığımı soranlara da bu vesile ile cevap vereyim. Birazdan yazacağım cümlenin yanına üç nokta koyacağım. Sözün bittiği yer denir ya işte öyle bir durum.

Annemi kaybettim…

Bugün yazı yazmama neden olan olaya gelince. Haber7’de dehşet bir haber vardı. Başlığı İstanbul’da kesik baş dehşeti idi. Haberin bir yerinde kadın kelimesi geçiyordu ve kırmızı renk ile yazılmış, bir de link verilmişti. Kelimenin üzerine geldiğinizde bir reklam penceresi açılıyor ve açılan pencerede Arzum’un Sevgililer Günü’ne özel kampanyasının reklamı yer alıyor.

Belli ki, kontrolsüz bir reklam uygulaması sözkonusu. Arzum, kadın kelimesinin her görüldüğü yere otomatik olarak reklamını koydurmuş ancak dehşet bir haberdeki “kadın” kelimesinin yanına yakışmayacağını, uymayacağını, oturmayacağını hesap edememiş.
Bunu başka bir marka yapsa bu kadar batmazdı ama Arzum yapınca hiç hoş olmadı. Eğer iyi bir marka iseniz marka imajınızı korumak ve dikkatli olmak zorundasınızdır. Küçük gözden kaçmalara tahammülünüz olmamalıdır. Çünkü, marka olmanın hele hele güçlü bir marka olmanın zorluklarını yaşamışsınızdır. Bu emeğin heba olmasını ne siz ne de müşterileriniz ister. İşte bu yüzden, lütfen biraz daha dikkat!

Comment here