Babalar gibi toplantı yapmakta üstümüze yoktur. Toplantı dediğin saatlerce sürmeli zaten. Konuşulması gerekli konuları sonlara atarsın, tek cümlelik mevzuları önlere çeker, detaylı detaylı konuşursun. İşin ehli konuşmalı bir kere. Pazar-lamayı bilgi işlemdeki arkadaştan daha iyi kim bilebilir ki? Üstelik sen kendine pazar-lamacı diyen garip fikirli kız! Sen bir kere mülkiyelisin. Senden 20 yaş büyük alaylı adamlara, pazar-lama dersi mi vereceksin? Unutmazsan iyi olur; pazar-lama sana okulda öğrettikleri gibi değildir. Mal satmaktır aslolan! Sen kalkmış strateji, analiz, gelecek falan diyorsun. Bunlar sökmez sektörde. Hem sen müşteri ne ister, nasıldır bilir misin? Hayatında kaç müşteri görmüşsün ki? Evvela belirtmek gerekir ki, biz kitap ta okuduk, piyasada da süründük. Şimdi söyle bakalım, sen aikşikuyujuedh kitabını okudun mu? Yaaa, duymamışsın bile. Pazar-lamanın özüdür o kitap. Neyse, ben kendimi anlatmayayım. Kervan yolda düzülür, ayinesi iştir kişinin. Ee hadi. Çok işimiz var daha. Bakma öyle şaşkın şaşkın yüzüme. Ajda Pekkan sendromu var sanırım. Hahhahahah. İlahi beni güldürdün sabah sabah. Ama yine de ilginç fikirlerin var. “Şu rakiplere bi bakalım” dedin ya? iş var sen de. Tabi sen illa analiz edelim falan diyorsundur ama, gerek yok. Ben o adamların kanını bilirim. Sen bana sor ne lazımsa. Olacak bu iş. Çok iyi olacak. Hem bak sevdim seni.
Sen pazar-lamayı birde benden dinle!
31 Temmuz 20060
İlgili Yazılar
5 Aralık 20080
Mutaassıpsa mutaassıp sana ne?
Mart 2009 yerel seçimleri yaklaşırken, 4 yıl boyunca oturan CHP acaba yine nasıl oldu da bitti Maşallah stratejisi ile gelecek diye merak ediyordum ki, daha fazla meraklanmadan cevabımı aldım. Koskoca
Read More
26 Mayıs 20060
Markanız Kaç Hece?
Marka olmak kolay değil! Bunu çok iyi biliyoruz. Bazen çok kaliteli olmak, avantajı olan ürün olmak, çok tercih ediliyor olmak sizi marka yapmaya yetmeyebilir. İsim de önemlidir. En sevdiğim ve katılı
Read More
Comment here