GenelReklam

Enerji İçeceği Değil, Motor Katkı Yağı!

Aşağıdaki haberi okuyunca şok oldum. Üstelik bunu anlatan şirketin hem ortağı hem halkla ilişkiler müdürü. Ne denir ki?

“Reklamlarda ürünü gören telefona sarılıyor. Özellikle de marketler. İstek hep aynı: “Bize de gönderin.” Kimi çileklisinden kimi limonlusundan koli koli sipariş veriyor. Ancak dikkat etmedikleri bir nokta var. Bu, kendilerine söylenince hepsinin tepkisi aynı oluyor: “Ama reklamdan o anlaşılmıyor.”

Motor katkı yağı sektörünün önemli firmalarından Sistem Grup’un son dönemde karşılaştığı bu durum, sıkıntılarının odak noktası. Otomobil motoru parçalarının aşınmasını en aza indirmek için piyasaya sürdükleri ‘Double Up’ isimli katkı ürünleri, çoğu kişi tarafından ‘enerji içeceği’ olarak algılanıyor. Özellikle firma pop yıldızı bulma iddiasıyla yola çıkan ses yarışmalarından birine sponsor olunca, söz konusu yanlış algı yaygınlaşmış.

Hatta Double Up’ı alıp içmeye kalkanlar bile olmuş. Sistem Grup Basın Halkla İlişkiler Müdürü Betül Atlan, her ne kadar tebessümle anlatsa da içinde bulundukları durumdan rahatsız. 1999’da girdikleri motor katkı yağı sektörünün en önemli markalarından biri haline gelmelerine rağmen, böyle yanlış bir sunuma muhatap olmak onları zor durumda bırakmış. Gerçi son dönemdeki reklam kampanyaları işi biraz düzeltse de hâlâ o günler zihninden çıkmıyor.”

Comment here