Genel

Mutaassıpsa mutaassıp sana ne?

Mart 2009 yerel seçimleri yaklaşırken, 4 yıl boyunca oturan CHP acaba yine nasıl oldu da bitti Maşallah stratejisi ile gelecek diye merak ediyordum ki, daha fazla meraklanmadan cevabımı aldım. Koskoca partinin onca zaman durup, son dakikalarda çılgınca bir söylemle seçim kampanyasını başlatması olsa olsa ülkemizde olurdu. İnsanın sorası geliyor, bir partinin ve çalışanlarının işi sadece seçim dönemlerinde midir? Seçimler bittikten sonra başlayıp, bir sonraki seçime dek süren bir iş planı izlenmez mi? Hep gün mü kurtarılır, çingene usul mü çalışılır siyasi partiler? Son yıllarda CHP’nin yaptığı aynen budur. Seçmenlerini de, toplumu da dinlemeden, izlemeden, anlamadan, tepedeki birkaç kişinin çat diye aklına esen stratejilerle seçimler atlatılıyor. Karambole, hasbelkadere oynanıyor. Yıllar geçtikçe daha da profesyonelleşmesi gerekli işinde her geçen gün daha da amatörleşen bir lider, bulunduğu yerde nasıl kalıyor, parti üyeleri ve seçmenleri ona hala nasıl lider diyor anlamış değilim.
 
Bizde de büyük devletlerdeki gibi bir seçim kampanyası çıkarabilecek yetkinlikte sağlam danışmanlar, pazarlama profesyonelleri, ajanslar var. Artık klişe, saçma, komik, yersiz seçim söylemlerinden bıktım. Lütfen bir kere de adam gibi bir şey yapın, şaşırtın bizi! Lütfen.

Comment here