Geçen hafta içinde Nilüfer Turizm’le seyehat etmem gerekti. Nilüfer’le yolculuğu seviyorum. Rahat yolculuk edebiliyorum. Ama kızdığım bir yönü var. Netten bilet alınca %20 indirim kazanabileceğinizin fellik fellik bilgisi var. Bende netten bilet alayım, hem zaman hem para kazanayım istedim. Ne mümkün? Sitede online bilet satış bölümü işler değil! Kızdım ama yolculukta bu kızgınlığım geçti. Tamam yolculuğum rahattı. Nilüfer çalışanları çok iyiydi falan ama demek ki, bu %20’lik kayıp benim içime oturmuş.
Müşterinin beklentilerini karşılamak!
23 Ekim 20070
İlgili Yazılar
2 Temmuz 20050
Basiret ve pazar-lama
Bir önceki yazımda,pazarlama stratejisinden bahsetmiştim.Aldığım yorumlardan birinin içine sıkıştırılan eleştirilere cevap vermek istedim.(Kıymetiniz biliniyor aziz ka'ri)Ben hiç büyük bir firmada çal
Read More
11 Ocak 20102
Fatih Altaylı’dan Pazarlama Dersi
Pazarlama çok defa satış, reklam, halka ilişkiler ile karıştırılır. Oysa pazarlama; ürün daha ortada yokken başlayıp, ürün satışı ve satış sonrasına kadar devam eden ciddi ve kontrollü bir süreçtir.Pa
Read More
Comment here