MMI da kim?

Pazarlama ve yönetim konusunda güzel, disiplinli işler yapmak için yola koyulan ,Marketing and Management Institute‘den çok şeyler beklediğimi ifade edeyim. Türkiye’de pazarlamanın;

“Pazarlama disiplini odaklı iş stratejilerini geliştirmeye ve varolan stratejileri iyileştirmeye yönelik metotları aracılığı ile kurumların rakiplerinden farklılaşmalarını, itibarlarını artırmalarını, yerel ve global pazarlarda tutunmalarını desteklemek ve pazarlama sektörünün mesleki donanım ve gelişimine artı değer katmak amaçlarıyla, kurumsal ihtiyaçlara global standartlarla uyumlu özgün çözümler üreten bir “think-tank” kuruluşudur.”

bu misyonla temsil edileceği okullara, derneklere, kurslara, etkinliklere ihtiyacı fazlaca. MMI, bu açığı erkenden gördüğüne göre, erkenden de kapatmaya da çalışmalı. Güzel ve dopdolu bir kadro ile yolalan MMI’a başarılar diliyorum.

Comment here