Genel

Interaktif Pazarlama Zirvesi 2007

Interaktif Pazarlama Zirvesi’nin geçen yıl ilki gerçekleştiğinde katılmak nasip olmuştu. Oldukça verimli geçmişti. Bu yıl aynı performansı bekliyorum ve gidenlerden notlarını benimle paylaşmasını rica ediyorum.


“Mal ve hizmetlerin satış kanallarına akışını sağlamak.“ Ama tüketicinin bu kanallardan birini cebinde taşıyacağını bilmiyorduk o zaman. Markamızla ilk karşılaşacağı noktanın dizinin tam üstünde olacağı konusunda da uyarılmamıştık.

“ Şu kablolardan kurtulsak” diyorduk ama bluetooth haberlerini ilk duyduğumuzda şaka zannettik. Kısacık zamanda o kadar çok şey değişti ki, günlük koşuşturma içinde çoğunun farkına varamadık. Şimdi yüksek bir yerlere çıkıp oyun alanımıza kuş bakışı bir göz atmalıyız. Yeni nesil pazarlama kanallarını iyice görmeli, ustaca kullanmanın yollarını aramalıyız.

Çünkü tüketici hepsini kullanıyor.

Comment here