Yılbaşı yaklaşıkça vitrinlerdeki değişim, ışıltı sokaklara bile taşıyor. Vitrin tasarımı reklam, pazarlama, pr için önemli bir ayak. Düşünün ki; çok iyi bir markasınız ama vitrinleriniz dükkan camı gibi. Sosyal medyanız ve basında yer almanız çok iyi ama vitrin ve mağaza tasarımınız da bir orijinallik, önemsenmişlik yok. Oysa mağazacılıkta vitrin, mağaza içi düzenlemeler, çalışan personel, personelin giyimi, müşteri ile ilişkiler, ürün teşhiri çok önemlidir ve birbirine bağlıdır. Birinde aksama olursa tanesi dağılmış kolyeye benzer iş. Ülkemizde özellikle Nişantaşı, vitrin tasarımı konusunda görsel şölenler sunabiliyor. Hazır yeni yıla ramak kalmışken akşam saatlerinde bir Nişantaşı ya da Bağdat Caddesi turu atın derim.
Yalnız unutmadan dünyaca ünlü tasarımcı Tokujin Yoshioka‘ya takılmayın derim. O adam aşmış. Biz onun vitrin tasarımlarını hele şu muhteşem Hermes tasarımını görmezden gelerek vitrinlere bi’ bakalım. Yani üzülüyor insan. Eğer bu adamın işleri vitrin tasarımı ise bizdekiler ne diye:))
Comment here