Marketingist’te yeni tema: NANO MARKETING

Bu yıl Marketingist, 4. yılı ile 20-23 Eylül tarihleri arasında TÜYAP’ta. Benim için 3. Marketingist olacak. Ülkemizdeki ciddi açıklardan birini kapattığını, onlar bu işi yaptığında anladım.

Pazarlama işinin; ne kadar prestijli, ne kadar ince, ne kadar profesyonellik gerektirdiğini; iş dünyasına, öğrencilere, pazarlama ile ilgili amatör ya da profesyonellere, tüketicilere göstermek için yola çıktılar. Her yıl bir önceki yıldan daha iyi, daha yenilikçi olmak yani kendileri ile yarışmak elbetteki zordur. Ama onlar her yıl bunu başarıyorlar.

Bu yılın ana teması, dünya pazarlama profesyonellerinin de ilgi alanı olan Nano Marketing! Yenilenen canlı web sitelerinde ana tema için şunları yazmışlar:

“Toplum, ekonomi, pazarlar, tüketici beklentileri yeniden şekillenecek!İş dünyası dinamikleri, pazarlama strateji ve yöntemleri gözden geçirilmeli çünküyenilikçi farkındalık yaratmanın odak noktasında Nano Marketing var!

Maddelere, milimetrenin milyonda biri büyüklüğündeki yapılara inerek yeni sentez özellikleri kazandıran nanoteknoloji, 21. yüzyılın endüstriyel devrimi olarak biçimleniyor.

Nanoteknoloji sayesinde sanayide, bilişim teknolojilerinde, sağlık sektöründe ve daha bir çok alanda yeni ürünler geliştirilecek, günümüzün üretim süreçleri ve yöntemleri değişecek.
Yakın gelecekte tüm dünyanın sanayi kollarına ve insan hayatının her yönüne yön vererek, gıda ürünlerinden, kıyafetlere, ilaçlardan, otomobillere, bilgisayarlardan yaşadığımız evlere kadar hayatımızın her noktasını etkileyecek, yeni ürünler, pazarlar ve yaşam tarzını oluşturacak. “

Konferans kapsamında her yıl bir ana tema yanı sıra bir de o yılın kavramı ve o yılın zekası konularına yer veriliyor.

Bu yılın kavramı: Yenilikçi Farkındalık

Bu yılın zekası: Durumsal Zeka

Hadi bakalım Marketingist ekibi! Şimdiden kolaylıklar dilerim. Bu arada web sitenizi ve ana temanızı çok beğendiğimi itiraf etmeliyim.

Comment here