Site icon Pazarlamaca.co

Womm Biletini Kazananı Açıklıyorum!

Womm Konferansı için 400USD değerindeki bilet kazanma şansınızı çok zorladınız. Ancak 1 kişiye bilet verebiliyorum.

Kazanan isim: Onur Çevikoğlu.

Diğer tüm katılımcılar da, bilet almaları dahilinde %10 indirim kazandılar. Bekir Yıldırım Beyfendi ise benden bir adet Maçka G-Mall’de kullanılma üzere sinema bileti kazandı. Hepinizi tebrik ederim.

Onur Çevikoğlu’nun cevabı;

“Womm herzaman gereklidir çünkü “şehir efsanelerinin” etkisi pazarlama dünyasında da görülür. Herkes şehir efsanelerinin uydurma olduğunu bilse dahi dinleyince şok olur, acaba der, ürperir ve hemen bir başkasına aktarmak için sabırsızlanır. Çünkü insanlar şaşırmaktan ve şaşırtmaktan hoşlanırlar. Forward edilen maillerde de aynı olguyu görüyoruz. Bu mailler çığ gibi büyüyor, en çok gülderen, en çok şaşırtan kareler elden ele dolaşıyor ve bunların nekadar çoğundan haberdar olursak o kadar iyi hissediyoruz.

Womm’un Türkiye’de kanımca iyi özümsenerek oluşturulmuş bir örneği eti’dir. Sanal dünyanın yeni akımı olan Womm’un bir alt türü olan Viral pazarlama dehası örneği www.alaaddinadworks.com/musteri/eti/telefon.html sitesinden inceleyebilirsiniz.”

Doğru cevap bu değildi. Zaten doğru cevabı veren de olmadı. Doğru cevap ise enteresan. Belçikalı yazar, acaba şu an kralımız devrilse, başımıza neler gelir ile ilgili bir kitap yazmış. Bu kitabın dikkat çekmesi için ilginç bir yöntem aranmış. Bulmuşlar da. Kitabın adı bir haber başlığı olarak devlet televizyonundan haber olarak verilmiş. Dünya haber ağları da bu haberin üstüne atlamış. Ertesi gün ise, haberin bir şaka olduğunu, ancak bu duruma hazırlıklı olmak adına kitabın okunmasına dikkat çekilmiş.

Exit mobile version