İnsanların davranışlarını değiştirmek zordur. Ama işin içine eğlence girerse bunu başarmak hiçte zor değildir. Thefuntheory.com‘daki örnekler bunun kanıtı. Metroda yürüyen merdivenleri tercih eden insan sayısı normal merdiveni tercih edenlerden hep daha fazladır. İş yerlerinizde ya da evlerinizde asansör varsa merdiven kullanmazsınız. Peki ya merdivenlere biri piyano tuşu yerleştirirse? Neler mi olur? Görünüşe bakılırsa insanların %66’sı eğlence söz konusu olunca davranışlarını değiştirebiliyor. Buradan ne anlamalıyız? Müşterilerinizin sizi tercih etmesini, tüketicinin davranışını değiştirmesini istiyorsak eğlenceli yollar bulmayı denemeli miyiz?
Thefuntheory.com İşi Çözmüş mü Ne?
19 Kasım 20090
Video için Meral Yavuz’a teşekkür ederim.
İlgili Yazılar
23 Mayıs 20110
Pazarın Dev(e)leri
Son zamanlarda yaşadığım bir sorunum vardı ki sektörden arkadaşlarımla konuştukça görüyorum ki yalnız değilim.
Firma temsilcisi brief ve zaman veriyor. Hazırlanıyor ve söylenen zamanda firmanın kar
Read More
10 Mayıs 20104
“Yağları Dize Getirir, Dağları da” diyen Fairy
Procter&Gamble’ın, Türk deterjan pazarına yeni giren markası Fairy, Berna Laçin'i yüz olarak seçmiş. Berna Laçin'in başarılı bir oyuncu, sunucu olduğu kadar mahir bir ev hanımı olduğu da biliniyor
Read More
Comment here